Politieke discussie die verboden zijn op het 850 forum

Moderator: Emiel

Post Reply
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Politieke discussie die verboden zijn op het 850 forum

Post by Clapton »

Ik baal als een stekker van de, in mijn ogen ongewenste, interventies welke door moderators worden toegepast op een politieke discussie welke gisteren avond werd gevoerd op het 850 forum.

Opvallend daarbij was dat de discussie absoluut netjes bleef en een uitwisseling was van elkaars standpunten. :up:

Daarnaast is er in mijn optiek zeker behoefte aan discussies want ik weet nu wel welke bandenmaat ik op mijn T 5 moet zetten, en het ineeresseerd me geen bal om te lezen wie LPI rijd en wie winterbanden heeft, want dat heb ik al 3 keer gelezen.

ook de kleur van achterlichten van estates beginnen me te irriteren.

hopenlijk kunnen discussies, eventueel met vast gestelde normen en waarden, hier wel.
User avatar
Misha
Forum vriend
Posts: 71
Joined: 22.11.2007, 22:42
Type auto: Volvo S70 2.5T
Location: Buren

Post by Misha »

Dus is dit dan iets voor geergerd ?
Chuck Norris' keyboard doesn't have a ctrl-key. Chuck is ALWAYS in control
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Post by Johann »

Is er al niet genoeg politiek geblaat dan?

Dat iemand eens een opmerking en een weerwoord plaatst is tot daar aan toe maar om vervolgens maar hele essay's te gaan posten om mensen kant te laten kiezen plus de daaropvolgende lezingen om het tegendeel te bewijzen lijkt me nu niet echt iets wat op dergelijk fora, inclusief dit forum, thuis hoort.

Ik denk persoonlijk dat de grootste bron van ergernis voor de Volvo 850 forum moderators het hoge chat gehalte is. Daar zijn ook andere middelen voor.

Maar misschien wil Turbobiker wel eens een robbertje debateren met you? :nerd:

Kijk anders hier eens... :bash:
Last edited by Johann on 04.12.2007, 17:43, edited 1 time in total.
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Johann wrote:Is er al niet genoeg politiek geblaat dan?

Dat iemand eens een opmerking en een weerwoord plaatst is tot daar aan toe maar om vervolgens maar hele essay's te gaan posten om mensen kant te laten kiezen plus de daaropvolgende lezingen om het tegendeel te bewijzen lijkt me nu niet echt iets wat op dergelijk fora, inclusief dit forum, thuis hoort.

Ik denk persoonlijk dat de grootste bron van ergernis voor de Volvo 850 forum moderators het hoge chat gehalte is. Daar zijn ook andere middelen voor.

Maar misschien wil Turbobiker wel eens een robbertje debateren met you? :nerd:

Ik begrijp je standpunt echter de politiek is direct verantwoordelijk voor alles wat in jouw directe omgeving gebeurd en dan met name met betrekking tot autorijden, autopricing, kilometerpricing, BPM, BTW, brandstoffen, kwartje van KOK, vervuiling en de oplossingen hiervoor.

Wil je dan al deze onderwerpen weigeren ?

Chatten over de kleur van achterlichten en spiegels is dan wel toegestaan ? overigens vindt ik appeltjesgroen wel mooi voor spiegels laat daat geen misverstand over zijn. :D
RonnieDuck
Regular
Posts: 20
Joined: 03.12.2007, 19:15
Location: Hillegom

Post by RonnieDuck »

Moe van!
Ik zeg toch sorry!
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Post by Johann »

Mocht je eens iets te katten hebben over een politiek besluit lijkt me geen problem.
Het debat welke er achteraan komt wel. Daar zijn deze fora gewoon de plek niet voor Clapton.

Je noemt allemaal dingen op die waardeloos zijn. De auto prijzen, kilometer prijzen, BPM bedragen, BTW bedragen, brandstof prijzen, kwartje van Kok en de rest van Bos en de gigantische loer die de politiek de burgers draait betreffende de vervuiling.
Willen we daar over gaan praten dan gaan we stoppen met autorijden en dan met name Volvo rijden..

Laten we maar nie doen he..
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Post by Emiel »

Hhhmmm, ja.

Ik snap ook wel dat je iets wil posten over iets van politiek. Maar, het drama wat er achter aan komt, plussen en minnen, gezeik en gejank..... Wilders vind ik trouwens niet zo bijster interessant qua onderwerp.

Waar ik heb overigens wel mee eens ben (jaja 2 keer in post) is dat er veel te makkelijk berichten worden verwijderd op dat andere forum (maar dat is MIJN mening). Een echte pittige discussie word mijn inziens zo de kop ingedrukt en verwijderd.

Hier ben ik Supermoddereter en ben het eigenlijk met niemand eens... :dots:
Image
Rechterhand Opperbaas..
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

sommige moderators hebben dictatoriale trekjes... U daarintegen absoluut niet, want u wordth hoger ingeschat... :D :lol:
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Post by Turbobiker »

Op een gegeven moment bouw je wel een soort band met elkaar op en wil je wel iets meer met elkaar bespreken dan wel of geen schildje in plaats van een knipperlichtje. Moet kunnen lijkt mij. Ga ik me niet voor aanmelden bij allerlei wildvreemden op rare forums. En die discussies gaan vanzelf wel weer over.

En waarom inderdaad wel een onzin-topic, een 99ste-topic en geen flinke discussie. Wat mag je wel en niet met elkaar delen? En inderdaad heeft de politiek momenteel grote invloed op wat er de komende jaren met onze Volvo's gaat gebeuren (ik zal eens een E85 topic gaan openen...) Dus lijkt me hier wel redelijk de plek om ook dat te bespreken. Zolang het maar niet afdwaalt, verzandt of welles-nietes wordt...
Autumn Gold Pearl Metallic...
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Turbobiker wrote:Op een gegeven moment bouw je wel een soort band met elkaar op en wil je wel iets meer met elkaar bespreken dan wel of geen schildje in plaats van een knipperlichtje. Moet kunnen lijkt mij. Ga ik me niet voor aanmelden bij allerlei wildvreemden op rare forums. En die discussies gaan vanzelf wel weer over.

En waarom inderdaad wel een onzin-topic, een 99ste-topic en geen flinke discussie. Wat mag je wel en niet met elkaar delen? En inderdaad heeft de politiek momenteel grote invloed op wat er de komende jaren met onze Volvo's gaat gebeuren (ik zal eens een E85 topic gaan openen...) Dus lijkt me hier wel redelijk de plek om ook dat te bespreken. Zolang het maar niet afdwaalt, verzandt of welles-nietes wordt...

absoluut correct, ik wil helemaal niet met Johnies over politiek praten ik wil whisky zuipend met Volvomannen over vrouwen praten. 8)
User avatar
Monster900
Forum vriend
Posts: 51
Joined: 27.11.2007, 00:52

Post by Monster900 »

Ik ben verwend wat dat betreft. Ik zit op een Belgisch motorforum, waar GEEN ENKELE moderator is... Enkel een administrator, die cross-postings, of posts van bots verwijdert/sluit... Zaalig om off-topic te gaan 8) 't Is trouwens niet echt aan te raden om een bepaald topic te starten en dan te vragen on-topic te blijven, want dan gaat het zeker mis!
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Monster900 wrote:Ik ben verwend wat dat betreft. Ik zit op een Belgisch motorforum, waar GEEN ENKELE moderator is... Enkel een administrator, die cross-postings, of posts van bots verwijdert/sluit... Zaalig om off-topic te gaan 8) 't Is trouwens niet echt aan te raden om een bepaald topic te starten en dan te vragen on-topic te blijven, want dan gaat het zeker mis!
zie je nu wel, geen leiding en alles gaat goed, misschien een ideeetje voor de Belgische formatie... :D
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Post by Turbobiker »

Jottum, laten we het hier over de belgische politiek hebben :jester:
Autumn Gold Pearl Metallic...
Post Reply