Groupsbuy Jerd.se

Moderator: Emiel

User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

Lecram wrote:
Turbobiker wrote:ach, voorlopig ga ik er van uit dat mijn geld veiliger bij Nick op de bankrekening staat dan bij mij :lol:

Idem :lol:
Ik ook! :)

Maarre Nick, kun je ff een update geven over de stand van zaken? Mijn auto begint heel vervelend te reageren op gasgeven en remmen. Ik heb echt die draagarmrubbers nodig binnenkort! :mrgreen:
nickk.
Dwalende...
Posts: 107
Joined: 25.03.2008, 22:03

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by nickk. »

Jongens, sorry voor de verdomd, achterlijk late reactie. In een debiele bui ben ik door Frankrijk gaan toeren. En nee, niet met de auto, den racefiets. 1400km verder, zeer pijnlijke -waardezonnietschijnt- plekken, lamme benen en 4kg lichter en weer thuis.

Dit was dan het 'leuke' gedeelte van de post; na welgeteld 18 mailtjes (waarop slechts 3 maal is gereageerd, 3 telefoontjes met een onverstaanbare zweedse voicemail, ben ik er klaar mee. Het spijt me ontzettend, maar ik ben het gebel, gekloot en weetikveel wat allemaal wel nog niet meer helemaal zat. Sorry dat dit zo stom gelopen is; van de één op de andere dag heb ik geen reactie meer vernomen en nog steeds schijnt er geen licht aan het einde van de tunnel.. Sorry :(

Ik zal ieders geld terugstorten op de betreffende rekeningen. Dit zal ik vanavond nog doen, zodat het morgen op ieders rekening staat voor het weekend.
Mocht iemand vragen / opmerkingen / ideeën hebben, laat maar horen.
Volvo 854R
User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

Hey Nick,

Een collega van me heeft een paar jaar in Zweden gewerkt en spreekt wel een aardig woordje zweeds. Ik kan hem wel eens vragen te bellen? Dat communiceert misschien wat makkelijker. Als je misschien even wat gegevens kunt pm-en van de bestelling zou ik wel wat kunnen regelen.
Dan kunnen we in ieder geval misschien erachter komen waarom het zo lang duurt en of ze al terug zijn van vakantie ofzo.
Snap dat jij het allemaal vervelend vindt, maar ik heb niet het idee dat iemand het heel erg verschrikkelijk vindt dat het zo lang duurt. We stellen allemaal je initiatief zeer op prijs. (ik spreek nu even voor iedereen maar denk niet dat dat heel erg is toch? :) )

Laat maar weten wat je wilt.

Gr. Ted
nickk.
Dwalende...
Posts: 107
Joined: 25.03.2008, 22:03

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by nickk. »

Teddy81 wrote:Hey Nick,

Een collega van me heeft een paar jaar in Zweden gewerkt en spreekt wel een aardig woordje zweeds. Ik kan hem wel eens vragen te bellen? Dat communiceert misschien wat makkelijker. Als je misschien even wat gegevens kunt pm-en van de bestelling zou ik wel wat kunnen regelen.
Dan kunnen we in ieder geval misschien erachter komen waarom het zo lang duurt en of ze al terug zijn van vakantie ofzo.
Snap dat jij het allemaal vervelend vindt, maar ik heb niet het idee dat iemand het heel erg verschrikkelijk vindt dat het zo lang duurt. We stellen allemaal je initiatief zeer op prijs. (ik spreek nu even voor iedereen maar denk niet dat dat heel erg is toch? :) )

Laat maar weten wat je wilt.

Gr. Ted
Dat wil ik wel doen! Echter, op NordicR geven ze ook aan dat er nog niet gereageerd is, ook niet in het zweeds. Ik zal je vanavond even een pb. sturen met info!
Volvo 854R
User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

nickk. wrote: Dat wil ik wel doen! Echter, op NordicR geven ze ook aan dat er nog niet gereageerd is, ook niet in het zweeds. Ik zal je vanavond even een pb. sturen met info!
Oow.. Nou ja, stuur die gegevens maar, dan zal ik morgen even wat proberen, als het dan inderdaad niet lukt kunnen we altijd nog besluiten te annuleren. Ik hoor het wel, en hou je ff op de hoogte.
User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

We hebben vandaag een aantal malen gebeld, ene nummer geen gehoor, ander number voicemail.
Maandag proberen we het opnieuw, en daarna... tsja!

Groeten
User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

Er wordt nogsteeds niet opgenomen. :(
We proberen het vanmiddag nogmaals.
User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

We hebben het nog een aantal keer geprobeerd, steeds geen gehoor. Ik vraag me af of ze nog bestaan. :?
Meer kunnen we in ieder geval niet doen.
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Johann »

Even gezocht en er blijken meer mensen te zijn met dezelfde klacht.

Misschien idd de koop nu maar terugdraaien dan.
User avatar
volvoc70t5
Regular
Posts: 47
Joined: 01.06.2008, 11:11
Location: Elim

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by volvoc70t5 »

zou wel jammer zijn,
maar idd op hun eigen forum wordt idd onder de vermelding van johan al gemeld dat we niet de enige zijn..
onderdelen dan maar ergens anders weghalen als het niet doorgaat.

is dan niet anders.
User avatar
volvoc70t5
Regular
Posts: 47
Joined: 01.06.2008, 11:11
Location: Elim

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by volvoc70t5 »

net melding op hun eigen forum gelezen dat ze met ziekte kampen en dat daar de productie erg onder lijd.

http://www.nordicr.com/forum/viewtopic. ... f0900ddc7c

Got an answer from Jon Eriksson at JERD on the 24th of august were they explained that due to illness they have problem with the manufacturing. They seem to be in buisness still, but it would be nice of them to inform potential buyers of their problems on the homepage.
User avatar
Lecram
Dwalende...
Posts: 177
Joined: 04.12.2007, 22:17
Type auto: V70 T5 2005

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Lecram »

Ik heb zojuist Powerflex spul besteld, dus als het mogelijk is, mag mijn geld worden terug gestort. Ik wil de versnellingsbaksteun in orde hebben, dus heb geen zin meer om te wachten :sorry:
V70 T-5 2005 Black Sapphire
Fasttech powered 327,8 pk/459 Nm
User avatar
Teddy81
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 08.05.2008, 12:15
Location: The Netherlands

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by Teddy81 »

Ik heb inmiddels ook al powerflex bussen besteld. Mocht het alsnog komen, dan neem ik het wel af en verkoop ik het wel weer door. Zo niet, ook graag geld terug. :(
nickk.
Dwalende...
Posts: 107
Joined: 25.03.2008, 22:03

Re: Groupsbuy Jerd.se

Post by nickk. »

Ted, ontzettend bedankt voor je moeite. Iedereen bedankt voor het geduld, wat niet wordt beloond. :( Ik heb momenteel het geld van Marcel en Ted al teruggestort. Voor de overige mensen, laat even weten of je nog wilt wachten, of niet. Dan kan ik het geld in één keer bij iedereen terugstorten.

Nogmaals ontzettend waardeloos dat dit zo gelopen is.
Volvo 854R
Post Reply