Flitsmelders

Moderator: Emiel

Post Reply
Dave T5
Dwalende...
Posts: 236
Joined: 01.07.2008, 22:51
Type auto: Renault Megane RS
Location: België

Flitsmelders

Post by Dave T5 »

Image
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Flitsmelders

Post by Emiel »

Denk het niet..we rijden allemaal heel braaf hier natuurlijk.

Kijk onderweg meestal even op filtsservice.nl voor de meest actuele meldingen..is er zoiets niet in BE?
Image
Rechterhand Opperbaas..
User avatar
Rudy-M
Syntax Error..
Posts: 672
Joined: 02.10.2008, 19:07
Type auto: C70 T5
Location: Haarlem

Re: Flitsmelders

Post by Rudy-M »

flitsservice.be :lol:
Mobiele sites zijn http://m.flitsservice.nl en http://m.flitsservice.be. Erg handig :cop:

Heb voor de rest weinig ervaring met flitsmelders als zodanig. Heb een database van de vaste palen in de satnav en gebruik ook Flitsmeister op de iPhone voor de mobiele flitsers.
Dave T5
Dwalende...
Posts: 236
Joined: 01.07.2008, 22:51
Type auto: Renault Megane RS
Location: België

Re: Flitsmelders

Post by Dave T5 »

Heb ook melder op tomtom maar die is ook niet altijd ingeschakeld en dan is zoiets wel handig enkel het maandelijks abonnement.
Image
User avatar
Rudy-M
Syntax Error..
Posts: 672
Joined: 02.10.2008, 19:07
Type auto: C70 T5
Location: Haarlem

Re: Flitsmelders

Post by Rudy-M »

Ik heb nu navigatie in de dubbeldin, dus die springt op het navscherm als ik een flitspaal nader. Tomtom had ik ook niet altijd aanstaan, inderdaad.

Die tweede link heeft toch een abo voor het leven?
Freek
Dwalende...
Posts: 315
Joined: 29.08.2008, 18:57
Type auto: zwart hok

Re: Flitsmelders

Post by Freek »

Is het dan niet handiger om gewoon een stinger in te bouwen, en de eerste 10 maanden 25 euro per maand apart te leggen voor het geval je gepakt zou worden? Dan heb je actuele en accurate info.

Wat de huidige straffen in .be zijn weet ik niet.. Ik rij alweer een aantal jaar zonder bescherming rond.
Dave T5
Dwalende...
Posts: 236
Joined: 01.07.2008, 22:51
Type auto: Renault Megane RS
Location: België

Re: Flitsmelders

Post by Dave T5 »

@ rudy, die heeft idd een abo voor het leven, weet ook niet zeker of ik er wel 1 ga kope.

@ Freek, laatste wat ik ervan hoorde is boete begint bij 1000€ en inbeslagname en openbare verkoop van het voertuig dus vandaar wil ik het er niet op wagen de boete is ook wel veel maar mogelijke inbeslagname en verkoop hoe ongeloofwaardig het ook klinkt wil ik niet riskeren
Image
Freek
Dwalende...
Posts: 315
Joined: 29.08.2008, 18:57
Type auto: zwart hok

Re: Flitsmelders

Post by Freek »

Dave T5 wrote: @ Freek, laatste wat ik ervan hoorde is boete begint bij 1000€ en inbeslagname en openbare verkoop van het voertuig dus vandaar wil ik het er niet op wagen de boete is ook wel veel maar mogelijke inbeslagname en verkoop hoe ongeloofwaardig het ook klinkt wil ik niet riskeren
Ah, hier in NL is het 250 euro en inleveren van apparaat. ALS ze je al pakken. Voordat ik na invoering van het verbod gepakt werd was ik wel 3,5 jaar onderweg met een zichtbare stinger. In BE is het dus wat duurder :shock:
Dave T5
Dwalende...
Posts: 236
Joined: 01.07.2008, 22:51
Type auto: Renault Megane RS
Location: België

Re: Flitsmelders

Post by Dave T5 »

Idd anders had ik er ook al lang 1 hoor

Laatste jaren hou ik me meestal wel aan de snelheid, het is enkel af en toe wordt er eens gespeeld met een porsche of zo of als we in groep ergens naartoe gaan dat dit wel handig zou zijn
Image
User avatar
Tim N
Syntax Error..
Posts: 1681
Joined: 24.08.2009, 09:19
Type auto: Zee Germanz r cummin
Location: Grünmofgelande

Re: Flitsmelders

Post by Tim N »

Stinger DSI is the key word mensen, die kunnen ze niet afpakken aangezien het door gaat voor rittenregistratie.
Een druk op de knop en de detectie software is eraf bij politie controle.
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Post Reply