Sprintjes!
Moderator: Emiel
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Sprintjes!
Sprintjes, op de snelweg of bij het stoplicht. Speciaal voor Nathan, maar iedereen mag natuurlijk posten. Dus kom maar op, wie heb jij er uit gereden of wie heeft jou voor schut gezet
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
- King of worst
- Posts: 300
- Joined: 13.02.2008, 23:31
- Location: Noordbroek
Re: Sprintjes!
Heb 4 week geleden een ouwe heer van tegen de 60,met geblondeerde kuif in een een knalrooie Z3
Finaal d,r uit getrokken Wat een druif die kerel
Finaal d,r uit getrokken Wat een druif die kerel
-
- Regular
- Posts: 22
- Joined: 29.04.2010, 23:27
- Type auto: Volvo S60R
- Location: Leuven
- Contact:
Re: Sprintjes!
doe ik geregeld aan mee
1x tegen een Lancer Evo 8, was sneller weg dan ik (had niet gezien dat het licht versprongen was) maar in de bocht haalde ik hem in, al had hij me later terug voorbij gestoken omdat hij het voordeel had op het binnenste rijvak te rijden.
1x tege een Duitse BMW 5serie, geen idee wat erin zat. Maar dat ding ging serieus vooruit, moest effectief moeite doen om hem voorbij te komen.
Slachtoffers sinds september: BMW M3 (autosnelweg), Audi A4 (geen idee welke motor, maar hij dacht dat hij sneller ging zijn ) en Audi RS4
1x tegen een Lancer Evo 8, was sneller weg dan ik (had niet gezien dat het licht versprongen was) maar in de bocht haalde ik hem in, al had hij me later terug voorbij gestoken omdat hij het voordeel had op het binnenste rijvak te rijden.
1x tege een Duitse BMW 5serie, geen idee wat erin zat. Maar dat ding ging serieus vooruit, moest effectief moeite doen om hem voorbij te komen.
Slachtoffers sinds september: BMW M3 (autosnelweg), Audi A4 (geen idee welke motor, maar hij dacht dat hij sneller ging zijn ) en Audi RS4
- Eugene
- Syntax Error..
- Posts: 669
- Joined: 24.04.2008, 17:34
- Location: Merkelbeek
Re: Sprintjes!
Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan
Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers
RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4
Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers
RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4
- Ronbroek
- Syntax Error..
- Posts: 1379
- Joined: 11.12.2007, 21:23
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
- Location: Stolluk
Re: Sprintjes!
Gisteravond in Amsterdam tijdens de Gumball, 1 of andere Lompe Amerikaanse bak die me niet kon kloppen Omstanders vonden het ook wel grappig
-
- Regular
- Posts: 22
- Joined: 29.04.2010, 23:27
- Type auto: Volvo S60R
- Location: Leuven
- Contact:
Re: Sprintjes!
ga zeker ni tegenspreken dat ze normaal gezien sneller zouden moeten zijn. Maar als de snelheden tot ver boven de 200 gaan (niet snelweg) spreek ik toch wel over doorrijden De Evo was sneller weg, (oa omdat ik dus niet opgelet had) maar in de bocht vertraagde hij te veel.Eugene wrote:Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan
Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers
RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4
De RS4, tsja, hij had nog een kindje op de achterbank, mss was het dat maar met 420pk mag je dan ook wel sneller zijn
Tunen van de R zou leuk zijn, (zou niet weten waar te beginnen) maar 1ste alles terug in orde brengen
- Eugene
- Syntax Error..
- Posts: 669
- Joined: 24.04.2008, 17:34
- Location: Merkelbeek
Re: Sprintjes!
200+ is wel doorrijden jaGekkeBelg wrote:ga zeker ni tegenspreken dat ze normaal gezien sneller zouden moeten zijn. Maar als de snelheden tot ver boven de 200 gaan (niet snelweg) spreek ik toch wel over doorrijden De Evo was sneller weg, (oa omdat ik dus niet opgelet had) maar in de bocht vertraagde hij te veel.Eugene wrote:Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan
Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers
RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4
De RS4, tsja, hij had nog een kindje op de achterbank, mss was het dat maar met 420pk mag je dan ook wel sneller zijn
Tunen van de R zou leuk zijn, (zou niet weten waar te beginnen) maar 1ste alles terug in orde brengen
S60R valt leuk te tunen, maar ik zou idd eerst zorgen dat 'ie in standaard trim 100% in orde is en dan verder gaan denken over wat te doen.