Sprintjes!

Moderator: Emiel

Post Reply
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Sprintjes!

Post by Turbobiker »

Sprintjes, op de snelweg of bij het stoplicht. Speciaal voor Nathan, maar iedereen mag natuurlijk posten. Dus kom maar op, wie heb jij er uit gereden of wie heeft jou voor schut gezet :mrgreen:
Autumn Gold Pearl Metallic...
t-5Karel
King of worst
King of worst
Posts: 300
Joined: 13.02.2008, 23:31
Location: Noordbroek

Re: Sprintjes!

Post by t-5Karel »

Heb 4 week geleden een ouwe heer van tegen de 60,met geblondeerde kuif in een een knalrooie Z3 :jester:
Finaal d,r uit getrokken :lol: Wat een druif die kerel :lol:
GekkeBelg
Regular
Posts: 22
Joined: 29.04.2010, 23:27
Type auto: Volvo S60R
Location: Leuven
Contact:

Re: Sprintjes!

Post by GekkeBelg »

doe ik geregeld aan mee :P
1x tegen een Lancer Evo 8, was sneller weg dan ik (had niet gezien dat het licht versprongen was) maar in de bocht haalde ik hem in, al had hij me later terug voorbij gestoken omdat hij het voordeel had op het binnenste rijvak te rijden.
1x tege een Duitse BMW 5serie, geen idee wat erin zat. Maar dat ding ging serieus vooruit, moest effectief moeite doen om hem voorbij te komen.

Slachtoffers sinds september: BMW M3 (autosnelweg), Audi A4 (geen idee welke motor, maar hij dacht dat hij sneller ging zijn :lol: ) en Audi RS4
User avatar
Eugene
Syntax Error..
Posts: 669
Joined: 24.04.2008, 17:34
Location: Merkelbeek

Re: Sprintjes!

Post by Eugene »

Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan :roll:

Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers :mrgreen:

RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4 8)
Image
User avatar
Ronbroek
Syntax Error..
Posts: 1379
Joined: 11.12.2007, 21:23
Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Location: Stolluk

Re: Sprintjes!

Post by Ronbroek »

Gisteravond in Amsterdam tijdens de Gumball, 1 of andere Lompe Amerikaanse bak die me niet kon kloppen :D Omstanders vonden het ook wel grappig 8) :cop:
GekkeBelg
Regular
Posts: 22
Joined: 29.04.2010, 23:27
Type auto: Volvo S60R
Location: Leuven
Contact:

Re: Sprintjes!

Post by GekkeBelg »

Eugene wrote:Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan :roll:

Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers :mrgreen:

RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4 8)
ga zeker ni tegenspreken dat ze normaal gezien sneller zouden moeten zijn. Maar als de snelheden tot ver boven de 200 gaan (niet snelweg) spreek ik toch wel over doorrijden :wink: De Evo was sneller weg, (oa omdat ik dus niet opgelet had) maar in de bocht vertraagde hij te veel.
De RS4, tsja, hij had nog een kindje op de achterbank, mss was het dat :? maar met 420pk mag je dan ook wel sneller zijn :D

Tunen van de R zou leuk zijn, (zou niet weten waar te beginnen) maar 1ste alles terug in orde brengen :mrgreen:
User avatar
Eugene
Syntax Error..
Posts: 669
Joined: 24.04.2008, 17:34
Location: Merkelbeek

Re: Sprintjes!

Post by Eugene »

GekkeBelg wrote:
Eugene wrote:Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan :roll:

Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers :mrgreen:

RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4 8)
ga zeker ni tegenspreken dat ze normaal gezien sneller zouden moeten zijn. Maar als de snelheden tot ver boven de 200 gaan (niet snelweg) spreek ik toch wel over doorrijden :wink: De Evo was sneller weg, (oa omdat ik dus niet opgelet had) maar in de bocht vertraagde hij te veel.
De RS4, tsja, hij had nog een kindje op de achterbank, mss was het dat :? maar met 420pk mag je dan ook wel sneller zijn :D

Tunen van de R zou leuk zijn, (zou niet weten waar te beginnen) maar 1ste alles terug in orde brengen :mrgreen:
200+ is wel doorrijden ja :mrgreen:

S60R valt leuk te tunen, maar ik zou idd eerst zorgen dat 'ie in standaard trim 100% in orde is en dan verder gaan denken over wat te doen.
Image
Post Reply