It is currently 09.09.2010, 20:59

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Sprintjes!
PostPosted: 29.04.2010, 17:58 
La Chouffe
La Chouffe

Sprintjes, op de snelweg of bij het stoplicht. Speciaal voor Nathan, maar iedereen mag natuurlijk posten. Dus kom maar op, wie heb jij er uit gereden of wie heeft jou voor schut gezet :mrgreen:

Profile  

Post subject: Re: Sprintjes!
PostPosted: 29.04.2010, 22:02 
King of worst
King of worst

Heb 4 week geleden een ouwe heer van tegen de 60,met geblondeerde kuif in een een knalrooie Z3 :jester:
Finaal d,r uit getrokken :lol: Wat een druif die kerel :lol:

Profile  

PostPosted: 30.04.2010, 00:53 
Regular

doe ik geregeld aan mee :P
1x tegen een Lancer Evo 8, was sneller weg dan ik (had niet gezien dat het licht versprongen was) maar in de bocht haalde ik hem in, al had hij me later terug voorbij gestoken omdat hij het voordeel had op het binnenste rijvak te rijden.
1x tege een Duitse BMW 5serie, geen idee wat erin zat. Maar dat ding ging serieus vooruit, moest effectief moeite doen om hem voorbij te komen.

Slachtoffers sinds september: BMW M3 (autosnelweg), Audi A4 (geen idee welke motor, maar hij dacht dat hij sneller ging zijn :lol: ) en Audi RS4

Profile E-mail  

PostPosted: 30.04.2010, 15:03 
Dwalende...

Dan hebben die RS4 en Evo 8 niet hun best gedaan :roll:

Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers :mrgreen:

RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4 8)

Profile  

PostPosted: 02.05.2010, 18:41 
Syntax Error..

Gisteravond in Amsterdam tijdens de Gumball, 1 of andere Lompe Amerikaanse bak die me niet kon kloppen :D Omstanders vonden het ook wel grappig 8) :cop:

Profile E-mail  

PostPosted: 05.05.2010, 00:39 
Regular

Eugene wrote:

Evo 8 zit standaard meer dan een sec sneller op de 100 namelijk als je uitgaat van de echte acceleratietijden. Niet de autoweekcijfers :mrgreen:

RS4, neem aan een B7 is ook nog wel wat sneller dan een standaard S60R. Maar voordeel van die R is dat je 'm heel wat makkelijker kan tunen dan die RS4 8)

ga zeker ni tegenspreken dat ze normaal gezien sneller zouden moeten zijn. Maar als de snelheden tot ver boven de 200 gaan (niet snelweg) spreek ik toch wel over doorrijden :wink: De Evo was sneller weg, (oa omdat ik dus niet opgelet had) maar in de bocht vertraagde hij te veel.
De RS4, tsja, hij had nog een kindje op de achterbank, mss was het dat :? maar met 420pk mag je dan ook wel sneller zijn :D

Tunen van de R zou leuk zijn, (zou niet weten waar te beginnen) maar 1ste alles terug in orde brengen :mrgreen:

Profile E-mail  

PostPosted: 05.05.2010, 09:56 
Dwalende...

GekkeBelg wrote:
Eugene wrote:

ga zeker ni tegenspreken dat ze normaal gezien sneller zouden moeten zijn. Maar als de snelheden tot ver boven de 200 gaan (niet snelweg) spreek ik toch wel over doorrijden :wink: De Evo was sneller weg, (oa omdat ik dus niet opgelet had) maar in de bocht vertraagde hij te veel.
De RS4, tsja, hij had nog een kindje op de achterbank, mss was het dat :? maar met 420pk mag je dan ook wel sneller zijn :D

Tunen van de R zou leuk zijn, (zou niet weten waar te beginnen) maar 1ste alles terug in orde brengen :mrgreen:

200+ is wel doorrijden ja :mrgreen:

S60R valt leuk te tunen, maar ik zou idd eerst zorgen dat 'ie in standaard trim 100% in orde is en dan verder gaan denken over wat te doen.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]