Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Moderator: Emiel

User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Turbobiker »

Tim N wrote:het was weer honderdtwintigishardzathardermagjetochnietinnederlanddag.....

Die ouwe leu hebben echt niet meegekregen dat ze nu ipv 115 ook 125 mogen rijden op de 130 stukken
... en dat de derde baan er rechts is bijgekomen, maar uit gewoonte blijven ze nog op dezelfde (inmiddels dus middelste baan) rijden...


(Duitser zijn 100x erger: linkerbaan barstensvol (onder het motto 'ik heb minstens een 6-cilinder, ik hoor op de linkerbaan') en constant remmen en optrekken. Middelste baan al rustiger, maar veel uitwisseling met linkerbaan wat voor onrust zorgt. Rechts vrijwel leeg. Ben er werkelijk honderden gepasseerd via die baan vandaag... Bizar gewoon. Overigens zijn het de Nederlanders die als enige nog af en toe naar rechts gaan)
Autumn Gold Pearl Metallic...
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Emiel »

Schumi...
Image
Rechterhand Opperbaas..
martijn.
Syntax Error..
Posts: 530
Joined: 03.12.2007, 20:47
Type auto: S60 T-5
Location: roermond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by martijn. »

Emiel wrote:Schumi...
Inderdaad. Gvd!!

Zoveel risicos gelopen in de autosport en dan gebeurd hem dit.

Zou jammer zijn als ie op deze manier aan zijn eind moet komen :(
User avatar
Eugene
Syntax Error..
Posts: 669
Joined: 24.04.2008, 17:34
Location: Merkelbeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Eugene »

Emiel wrote:Schumi...
+1 :(

Hopen dat alles weer goedkomt
Image
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Johann »

Facebook koopt Whatsapp .. .
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Emiel »

Ja, jammer van whatsapp. Zal tzt wel een goed alternatief komen hoop ik.
Image
Rechterhand Opperbaas..
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Turbobiker »

Kom je terug van een rondje fietsen, heeft één of andere onverlaat wat onder je ruitenwisser gestopt :evil:
Autumn Gold Pearl Metallic...
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Turbobiker »

Van die sukkels die niet opzij gaan, wel een beetje doorrijden, maar bij het eerste remlichtje in de verte vol op de rem gaan. Niet één keer, maar de hele tijd. Geen gaten dichtrollen, nee, remmen en 100 mtr afstand houden.

Tot je er rechts langs gaat en er weer voor gaat rijden. Dan kunnen ze ineens wel op je bumper rijden.


Ben ik nu de enige die dit soort treurige gevallen tegen komt?
Autumn Gold Pearl Metallic...
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Johann »

Turbobiker wrote:
Ben ik nu de enige treurige geval?
Ja. :v:
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Turbobiker »

Johann wrote:
Turbobiker wrote:
Ben ik nu de enige treurige geval?
Ja. :v:
Laat mij nu ook af en toe even klagen...


Kan ook beginnen over die BMW rijder die niet zit op te letten in druk verkeer (telefoon of zo) en op het moment dat hij opkijkt eerst in zijn spiegel kijkt en mij in zijn ogen te dicht op zijn bumper ziet zitten, in plaats van te zien dat voor hem inmiddels een gat van 100 meter is ontstaan en mij de remproef geeft.

Dan ben ik toch echt niet het enige treurige geval.


Helaas woon ik niet 300 meter van mijn werk af. Zou veel ergernis schelen.
Autumn Gold Pearl Metallic...
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Johann »

Het verkeer is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend tegenwoordig en je kunt je elke drie meter wel lopen opwinden maar zo is het gewoon. Je kunt alleen maar afwachten en uitzingen en als de ruimte er wel is eerst kijken of er geen struikrovers in de vangrail hangen.
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Turbobiker »

Johann wrote:Het verkeer is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend tegenwoordig en je kunt je elke drie meter wel lopen opwinden maar zo is het gewoon. Je kunt alleen maar afwachten en uitzingen en als de ruimte er wel is eerst kijken of er geen struikrovers in de vangrail hangen.
Zucht. Je hebt helemaal gelijk, weet ik ook wel. Meeste gevallen ben ik ook al vergeten op het moment dat ik er langs ben.


Maar zo 2x per week zit er eentje tussen die naast gewoon irritant doet, ook nog eens gaat lopen etteren. Die blijven iets langer hangen bij mij. Dan zoek ik hier wat medeleven... :cry:
Autumn Gold Pearl Metallic...
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Johann »

Rij daarstraks op de A1 richting de hoofdstad. Het hele stuk schiet lekker op. Een paar keer een vrachtauto aan het inhalen, niet geks verder, tot de boel weer 80-90 gaat met een lange rij auto's. Kijk je naar de kop van de rij dan zie je een combo geval vooraan rijden. Zeg maar waarom? Afijn, we sukkelen een eindje verder achter de combo aan en ineens noodstop omdat iemand in de rij op de linker baan zonder duidelijke reden in paniek mode schiet. Moest hard remmen, had ruimte aan de linker kant en kijk snel in de spiegel en zie een oudere moeder misschien wel oma achter mij in een fiat 500 achting iets en het is duidelijk dat ze niet hard genoeg op de rem gaat dus ik duik maar meer naar links bijna naast de auto voor mij. Oma kan op een halve centimeter langs de achterbumper nog een gaatje induiken op de rechter baan. Denk dat toen ze naast mij zat er nog minstens een km of 10 tot 20 snelheidsverschil was. Gelijk met dat we vrijwel stil staan gaat de boel weer rollen. Waarom moet dat nou zo?? Eindje verder kom ik oma weer voorbij. Ze heeft de schrik in de ogen en de hand voor de mond ala godogodogod.. Ik duimpje omhoog, zij een beetje schuchter ook duimpje omhoog en maar weer vergeten. Twee tellen later gaat het weer gewoon 120 zoals het zou moeten. Geen duidelijke reden kunnen zien van deze noodstop.

Op de terugweg weer de bekende situatie dat in de spits de rechter baan eigenlijk sneller gaat dan de linker baan. Rechts rollen veel auto's voorbij en gelijk hebben ze maar als er dan een vrachtauto o.i.d. op hun pad komt terwijl de linker rij voor de zoveelste onduidelijk reden weer eens in de rem is dan moeten ze er toch nog nog altijd even bij tussen. Dat gedrag snap ik dan niet.
User avatar
Tim N
Syntax Error..
Posts: 1681
Joined: 24.08.2009, 09:19
Type auto: Zee Germanz r cummin
Location: Grünmofgelande

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by Tim N »

Traag forum.... o en ik mis de knop rechtsboven "Unread posts" oid heeeeeel erg, mag dat terug please please pretty please opperJohann?
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
Post Reply