Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Moderator: Emiel

Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Post by Johann »

Turbobiker wrote:Tot drie keer toe een eikel voor mijn neus gehad.
Ik zou zeggen, ga eens naar een gewone bar..

:cowboy: :builder: :cop: :indian: :lethercap: :captain:
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Post by Turbobiker »

Ik vraag me af wie de keuze voor de smilies op dit forum gemaakt heeft :roll:

(opeens blijken ze heel toepasselijk... :dots: )
Autumn Gold Pearl Metallic...
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Turbobiker wrote:Wederom taxi chauffeurs...

Van beroepschauffeurs mag je toch wel een proffesionele instelling verwachten: opletten, doorstromen, rechts houden, niet irritant afremmen...

Helaas, niets van dat alles vandaag. Tot drie keer toe een eikel voor mijn neus gehad. Nu moet ik zeggen dat er tegenwoordig een soort knop omgaat bij mij als ik een blauw kenteken zie... . De laatste zal waarschijnlijk de komende 6 maanden alle witte busjes blijven vervloeken. (met 90 een vrachtauto inhalen die 90 rijdt. Na 2 km te zijn opgeduwd (de taxi) door een dame die achter de taxi reed, besloot de schrijver van dit stukje maar eens rechts te gaan passeren. Het gat tussen de vrachtwagen en de taxi was pakweg een halve meter. Paste perfect :roll: )(netjes? Absoluut niet. Nodig? niet echt. Alhoewel, toen ik na de vrachtwagen weer rechts ging rijden heeft de dame de taxi nog een kilometer of 2 opgeduwd zonder dat deze naar rechts ging (was al wel de vrachtwagen voorbij)...)

Standrechtelijk afschieten.

En daarna de bestuurders van witte busjes...

kom eens naar België, links rijden is hier de nationale sport tesamen met het inhalen, c.q. inkruipen van vrachtauto´s, werkelijk ongelofelijk, hedenavond om 1830 uur ca 10 kilometer achter een personenwagen gezetten die niet naar links ging... ik heb bewust niet rechts ingehaald om te kijken hou lang het duurde...
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Post by Turbobiker »

Clapton wrote: ..., hedenavond om 1830 uur ca 10 kilometer achter een personenwagen gezetten die niet naar links ging... ik heb bewust niet rechts ingehaald om te kijken hou lang het duurde...
Toch wel de hele tijd op anderhalve meter van zijn bumper? :twisted:
Autumn Gold Pearl Metallic...
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Post by Emiel »

Johann wrote:
Turbobiker wrote:Tot drie keer toe een eikel voor mijn neus gehad.
Ik zou zeggen, ga eens naar een gewone bar..

:cowboy: :builder: :cop: :indian: :lethercap: :captain:
ROFL!
Image
Rechterhand Opperbaas..
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Turbobiker wrote:
Clapton wrote: ..., hedenavond om 1830 uur ca 10 kilometer achter een personenwagen gezetten die niet naar links ging... ik heb bewust niet rechts ingehaald om te kijken hou lang het duurde...
Toch wel de hele tijd op anderhalve meter van zijn bumper? :twisted:
nee, gewoon relaxed op 10 meter, wij hebben de grote turbo.. dan hoef je niet zo te duwen snap je :twisted: :lol:
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Post by Turbobiker »

Waar was ik gebleven?

Schiet ook de Prius rijders maar af. Ze rijden niet door. En als ze wel doorrijden horen ze niet in een Prius. Altijd fout dus :evil:

En doe ook maar meteen de Alfa rijders. Waarom rijden die lui altijd alsof ze haast hebben, totdat er een bocht komt? :wallb: (zie voor dit geval: 'verheugd')
Autumn Gold Pearl Metallic...
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Prius is voor wereldverbeteraars... :cry:

Alfa´s alleen om naar te kijken... :cry:

Volvo om mee te rijden.... :D

Mercedes om mee te cruisen.... 8)

maar ja dat kan ik jullie toch niet uitleggen...
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Post by Johann »

Mercedes moet je toch op een koude dag in brand steken om lekker warm te blijven?? :bash:
Clapton
Forum vriend
Posts: 56
Joined: 26.11.2007, 21:55
Location: belgium

Post by Clapton »

Johann wrote:Mercedes moet je toch op een koude dag in brand steken om lekker warm te blijven?? :bash:
kijk met deze éne opmerking kun je een uitnodiging voor een whisky avond definitief vergeten, en dan die smilie.... :censored:

ben nu boos.... [schild=9 fontcolor=FF0000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]en niet een beetje[/schild][schild=9 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]en niet een beetje[/schild][schild=9 fontcolor=000000 shadowcolor=FF0000 shieldshadow=1]en niet een beetje[/schild][schild=9 fontcolor=FF0000 shadowcolor=0000FF shieldshadow=0] en niet een beetje[/schild]
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Post by Emiel »

:blink: :D
Image
Rechterhand Opperbaas..
toeter
Regular
Posts: 32
Joined: 28.11.2007, 18:14

Post by toeter »

Clapton wrote:
Johann wrote:Mercedes moet je toch op een koude dag in brand steken om lekker warm te blijven?? :bash:
kijk met deze éne opmerking kun je een uitnodiging voor een whisky avond definitief vergeten, en dan die smilie.... :censored:

ben nu boos.... [schild=9 fontcolor=FF0000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]en niet een beetje[/schild][schild=9 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]en niet een beetje[/schild][schild=9 fontcolor=000000 shadowcolor=FF0000 shieldshadow=1]en niet een beetje[/schild][schild=9 fontcolor=FF0000 shadowcolor=0000FF shieldshadow=0] en niet een beetje[/schild]
Als ze dat nou in Sindelfingen alvast hadden gedaan, dan had het probleem niet bestaan. :roll: :stupids:
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Post by Emiel »

Verstandskiezen

Hoeveel van die krengen krijg je eigenlijk?
Image
Rechterhand Opperbaas..
User avatar
Misha
Forum vriend
Posts: 71
Joined: 22.11.2007, 22:42
Type auto: Volvo S70 2.5T
Location: Buren

Post by Misha »

Emiel wrote:Verstandskiezen

Hoeveel van die krengen krijg je eigenlijk?
Is een beetje afhankelijk van hoeveel je nog met een gorilla gemeen hebt.
Sommigen geen, anderen 2..
en als je dus nog erg op een primaat lijkt, wel 4.
Chuck Norris' keyboard doesn't have a ctrl-key. Chuck is ALWAYS in control
Post Reply