Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Moderator: Emiel

User avatar
MartijnGizmo
Dwalende...
Posts: 325
Joined: 11.06.2014, 09:09
Type auto: Volvo V50 T5
Location: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by MartijnGizmo »

Turbobiker wrote:Dat een Porsche Cayenne diesel gewoon klinkt als een dikke Amerikaanse V8 benzine... Tot en met het vol op het gas gaan... Gaat Ben niet leuk vinden...
En gescheiden uitlaten, dus als je er midden achter staat hoor je hem links-rechts-links-rechts rochelen... 8)
martijn.
Syntax Error..
Posts: 530
Joined: 03.12.2007, 20:47
Type auto: S60 T-5
Location: roermond

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by martijn. »

Komplete buitenspiegel voor de frot fiasco van mijn vrouw besteld.

Immitatie €13,-- incl btw. En dat is incl. nieuw spiegelglas.

Daar kan ik nog niet voor naar de sloop rijden :lol:
User avatar
Alex V50
Dwalende...
Posts: 264
Joined: 23.12.2007, 15:47
Type auto: V60 D6
Location: Zoetermeer

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Alex V50 »

Johann wrote:
Turbobiker wrote:Dat een Porsche Cayenne diesel gewoon klinkt als een dikke Amerikaanse V8 benzine... Tot en met het vol op het gas gaan... Gaat Ben niet leuk vinden...
Maserati Ghibli Diesel idem..
Audi SQ5 idem...
BenC70ES
Syntax Error..
Posts: 893
Joined: 02.12.2007, 15:22
Type auto: C70

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by BenC70ES »

Weten jullie dan niet dat daar gewoon een luidspreker in de achterste dempers zit?
Je kan een Tesla ook zo laten klinken en dan val je tenminste niet omver van de stank!

:( :doc:
User avatar
ruubje
Syntax Error..
Posts: 652
Joined: 22.04.2010, 16:18
Type auto: Volvo 854 T-5R CY
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by ruubje »

Ga tegenwoordig met enige regelmaat op de fiets naar het werk.

Had even een auto nodig tijdens de lunch pauze om wat boodschappen te doen.
Regel er eentje bij een vrouwelijke collega';



:shock:
User avatar
Alex V50
Dwalende...
Posts: 264
Joined: 23.12.2007, 15:47
Type auto: V60 D6
Location: Zoetermeer

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Alex V50 »

Johann wrote:Kenteken van de auto op een Matrix info bord :shock
Weet iemand de betekenis van "Drop vite" ? :wink:
Die had ik gisteren ook op een matrixbord nabij Lyon!
Mijn Frans is niet zo goed, maar ik denk dat het iets is dat lijkt op: bedankt voor de fijne weken en snel tot ziens. 8)
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Turbobiker »

Motorscooterrijders met een deadwish...

Drukke A1, we rijden 100-110, auto's die we passeren rijden op 3 wagenlengtes met 90-100, auto's op de linkerbaan rijden op 2 wagenlengtes. Opeens zit er een motorscooter achter me, al geen idee waar die opeens vandaan komt. 3 auto's gepasseerd verder zit die motorscooter opeens naast me. Op 2 meter zit rechts schuin voor me de auto die ik in aan het halen ben, dus ik ga ook niet echt extra ruimte geven, motorscooter rijdt zich dus vast. Volgende gat zit 'ie (natuurlijk) naast mij (op de middenstreep) met een vragende hand omhoog. Wat ik aan het doen ben? Pleurt op. Als hij dan nog niet door heeft dat zijn gedrag niet helemaal in orde is, ga ik niet verklaren waarom hij geen ruimte krijgt.

Paar 100 meter verder is mijn afrit en meneer volgt en zit achter me te gebaren dat ik de vluchtstrook op moet. WTF??? Zijn die lui helemaal leip? Denk niet dat ik nog echt rekening ga houden met brommerrijders... (na een kilometer kon hij omdraaien en deed dat ook, mafketel...)


Daarna (paar uur later) nog een vent die bij een dubbele baan bij het stoplicht nog net links voor mijn neus gaat staan. Geen probleem. Alleen bij het optrekken gaat hij na 3 wagenlengtes 'voorsprong' nog steeds niet gewoon naar rechts, maar trapt op zijn rem. Ik zat er gewoon een volle lengte achter, maar volgde gewoon in zijn snelheid. Ik houd gewoon die lengte afstand. Bij het volgende stoplicht gaat hij naar links en trapt hard op zijn rem, ik er dus voorbij en ook naar links en hij direct naar rechts. Vent zit geheel omgedraaid in zijn wagen, druk naar mij te gebaren. Ik zie zijn probleem niet zo: gewoon naar rechts gaan en alles was geheel normaal verlopen. Zal wel aan mij liggen.


En laatste verbazing is dat ik als enige Nederlander blijkbaar het schrijven niet heb gekregen dat er structureel iets mis is met de rechter rijstroken op de snelweg en dat die gemeden moeten worden....
Autumn Gold Pearl Metallic...
ed-oorklep
Dwalende...
Posts: 150
Joined: 18.07.2013, 22:39
Type auto: v40 2.0T
Location: Roermond

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by ed-oorklep »

Turbobiker wrote:Motorscooterrijders met een deadwish...

En laatste verbazing is dat ik als enige Nederlander blijkbaar het schrijven niet heb gekregen dat er structureel iets mis is met de rechter rijstroken op de snelweg en dat die gemeden moeten worden....
Je bent niet de enige, maar volgens mij heeft buiten ons tweeën iedereen die memo gehad.

En over die motormuizen, vorige week was ik in Maastricht op de A2 in de prachtige werkzaamheden die ze daar aan het aanleggen zijn.
We reden dus lekker op ons gemakkie links over de 2 baans rijbaan met versmalde rijstroken. Naast ons zat een bus, waarschijnlijk op de terugweg van Jorettemar.
Achter ons reed een groepje (4) motermuizen kaliber rees, de voorste van het groepje vond het nodig om zijn apparaat tussen ons en de bus te parkeren om te proberen ertussendoor te komen. Maar de buschauffeur en ik dachten beiden :naughty2: wat resulteerde in een cm of 10 maximaal tussen de rechterbuitenspiegel en de bus :shock: .

Later toen we Maastricht uit waren en de heuvel op reden richting vliegveld Beek zag ik betreffende motormuis met 140+ uitvoegen, over de parkeeplaats scheuren en terug de snelweg op vliegen uitkomend op de meest linker van de 3 banen. Ik vermoed dat deze 'heer' niet zeer gehecht aan het leven was....
DCCCL-XC
Newbie
Posts: 11
Joined: 24.07.2011, 22:55

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by DCCCL-XC »

Image
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Turbobiker »

Koekoeksklok had tenminste nog een 3D functionaliteit, daar is de Apple Watch nog lang niet aan toe!
Autumn Gold Pearl Metallic...
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Johann »

Rijst excuus op de portal pagina.. :lol:
Ferdikkie
Forum vriend
Posts: 54
Joined: 05.09.2014, 22:27

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Ferdikkie »

Vanmiddag met de Renooit Kangoo van een maatje op pad geweest. 15 jaar oud en wist met z'n 55 pk toch nog de 150 km/h te halen 8)
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Emiel »

Mijn Apple ID? Ik heb alleen een Bonuskaart van de AH?!

Image
Image
Rechterhand Opperbaas..
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Post by Turbobiker »

Ze zijn vast uit op je naaktfoto's!
Autumn Gold Pearl Metallic...
Post Reply