Het grote 'Turbo Geek verveeld zich' topic!

Moderator: Emiel

Post Reply
User avatar
Turbo Geek
Dwalende...
Posts: 219
Joined: 02.12.2007, 23:36
Location: Turbo City

Post by Turbo Geek »

Ach, als een Geert Wilders heb ik daar een 'spreek verbod' gekregen voor een weekje omdat ik datgene zei waar mensen zich aan stoorden.
Tja, en aangezien ik weinig te melden heb op het gebied van dierenleed, sexuele insunuaties, zieke collega's en vrijwillig in de file staan, dan pleeg je al snel een 'bloedgroep' fout.
Zoals ik al 100x heb vermeld wordt er met 12 maten gemeten dus het verbaaste me niet echt....
User avatar
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe
Posts: 3152
Joined: 22.11.2007, 22:12

Post by Turbobiker »

Turbo Geek wrote: Zoals ik al 100x heb vermeld wordt er met 12 maten gemeten dus het verbaaste me niet echt....
Vooral daar schijnt het probleem te zitten... Maar in plaats van dat aan te pakken...
Autumn Gold Pearl Metallic...
User avatar
haRtV70R
Dwalende...
Posts: 127
Joined: 20.01.2008, 20:10
Location: zuidelijk

Post by haRtV70R »

Turbobiker wrote:
Turbo Geek wrote: Zoals ik al 100x heb vermeld wordt er met 12 maten gemeten dus het verbaaste me niet echt....
Vooral daar schijnt het probleem te zitten... Maar in plaats van dat aan te pakken...
Ik ben al opgehouden met me er over te verbazen. Er mochten geen onzin topics meer komen........ Moet je eens gaan kijken wat een shit er geopend is... :wallb:
ImageImage
User avatar
Turbo Geek
Dwalende...
Posts: 219
Joined: 02.12.2007, 23:36
Location: Turbo City

Post by Turbo Geek »

Het ergste is dat er VELEN zich aan storen en er een mening over hebben, MAAR er zijn slechts een paar mensen die het durfen te posten ;)
Wat dat betreft zijn er veel schijnheiligen in het Volvo kamp ....
User avatar
Emiel
Super Moderator
Super Moderator
Posts: 5792
Joined: 21.11.2007, 19:08
Type auto: S60
Location: Gelderderland

Post by Emiel »

Ik blijf copy-pasten... :lol:

Dus bij deze...een eigen topic voor de heer Turbo Geek...
Turbobiker wrote:Speciaal voor Turbo Geek, omdat hij zich 'ergens anders' niet kan uiten een speciaal topic. Hier magTurbo Geek zich uitleven met allerlei onzin en gedachtenspinsel.

En kunnen wij er onzinnig op reageren :roll:
Ik heb even iets uit het meeting-board gevist en hierheen verplaatst...niet boos worden.. :lol:
Image
Rechterhand Opperbaas..
User avatar
haRtV70R
Dwalende...
Posts: 127
Joined: 20.01.2008, 20:10
Location: zuidelijk

Post by haRtV70R »

Turbo Geek wrote:Het ergste is dat er VELEN zich aan storen en er een mening over hebben, MAAR er zijn slechts een paar mensen die het durfen te posten ;)
Wat dat betreft zijn er veel schijnheiligen in het Volvo kamp ....
Idd. Heb me zitten verbazen over het geslijm in dat topic van Ben.
Durf dan je bek open te doen! Beetje jammer. :roll:
ImageImage
User avatar
Turbo Geek
Dwalende...
Posts: 219
Joined: 02.12.2007, 23:36
Location: Turbo City

Post by Turbo Geek »

NO problem Emiel, wel jammer van de topicnaam want ik verveel me niet hoor.
Anders plaats ik wel topics zoals:

- waar laat ik me flesje water ?
- naar welke muziek luister je ?
- Me auto stuurt veel strakker na montage veerpootbrug, maar ik heb nog niet gereden.
- Welke velgen moet ik kopen ?
- Ik heb een boete gekregen, wat nu ...
- Welke volvo klinkt het beste ?
- Welke radio moet ik kopen ?


En ga zo maar door.
Johann
Administrator
Administrator
Posts: 5319
Joined: 09.06.2006, 19:43
Type auto: Volvo 850 SC
Contact:

Post by Johann »

Je maakt wel een paar punten .. :beta:
User avatar
Ronbroek
Syntax Error..
Posts: 1379
Joined: 11.12.2007, 21:23
Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Location: Stolluk

Post by Ronbroek »

Dus je auto performed duidelijk beter met je veerpootbrug, maar je hebt er nog niet mee gereden :eusa_think:
User avatar
Turbo Geek
Dwalende...
Posts: 219
Joined: 02.12.2007, 23:36
Location: Turbo City

Post by Turbo Geek »

Ja echt ... Was een vent op het 850 forum die zo'n ding besteld had, en vervolgens zoals de rest melde dat het verschil MEGA was !
Vervolgens was er een ander topic omtrent een niet startende auto want bij het plaatsen van de VPB had hij het 1 en ander los gemaakt en sindsdien starte de auto niet meer.
Toen kwam dus de vraag van 'hoe kan hij nou strakker sturen als je sinds de installatie de auto niet meer aan de praat hebt gekregen', toen volgde er een wazig antwoord en het kwam er op neer dat hij een voorschot had genomen op de ervaringen van anderen en nog niet gereden had ........
User avatar
Ronbroek
Syntax Error..
Posts: 1379
Joined: 11.12.2007, 21:23
Type auto: Volvo 850 T-5 1994
Location: Stolluk

Post by Ronbroek »

Haha, dat is pas zeker van je zaak zijn.
User avatar
Turbo Geek
Dwalende...
Posts: 219
Joined: 02.12.2007, 23:36
Location: Turbo City

Post by Turbo Geek »

En zo zijn er wel meer die dingen posten waarbij je je afvraagd of het wel serieus is ....
Net als die posts van Lipton bijvoorbeeld.
M a r c
Forum vriend
Posts: 88
Joined: 01.01.2008, 15:54
Type auto: Volvo 850 T-5R

Post by M a r c »

Turbo Geek wrote:NO problem Emiel, wel jammer van de topicnaam want ik verveel me niet hoor.
Anders plaats ik wel topics zoals:

- waar laat ik me flesje water ?
- naar welke muziek luister je ?
- Me auto stuurt veel strakker na montage veerpootbrug, maar ik heb nog niet gereden.
- Welke velgen moet ik kopen ?
- Ik heb een boete gekregen, wat nu ...
- Welke volvo klinkt het beste ?
- Welke radio moet ik kopen ?


En ga zo maar door.
Je vergeet "De eigenaren van...." :wink:
No introduction necessary...
User avatar
Turbo Geek
Dwalende...
Posts: 219
Joined: 02.12.2007, 23:36
Location: Turbo City

Post by Turbo Geek »

Ja en nog vele andere topics in die trant.
Opzich niet zo erg want daar is off topic voor, MAAR zodra er een topic is dat een moderator niet leuk vind (of zijn ega) dan gaat de rode pen er doorheen.
Politieke discussies zijn sowieso taboe terwijl gezanik over huisdieren en evt kinderen wel kan.

Heb het wel vaker gezien hoor op fora, het wordt groot, eigenlijk TE groot want een groot deel heeft niet eens een Volvo 850 (meer) en dan zijn vele zaken al de revue gepasseerd en vallen de meesten terug op MSN achtig gebrabbel waar soms een (al dan niet verhitte) technische discussie op de achtergrond verdwijnt en eigenlijk het eigenlijke doel van een dergelijk forum verloren gaat.
Post Reply