Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Moderator: Emiel

Post Reply
R o b
Syntax Error..
Type auto: Volvo 855 T-5R

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd

Post by R o b »

Wahaha.....Merc zal wel in beroep gaan!
Image
Johann
Administrator
Administrator
Type auto: Volvo 850 SC

Post by Johann »

Aanrijding met de SD4. Achterbumper stuk en de kabel van de parking support doormidden.. :cry:

Rij achteruit de oprit af en draai de weg op komt er precies gelijktijdig iemand achteruit vanaf de parkeerplaats aan de overkant en draait in tegengestelde richting de weg op.
Ik had nog wel goed links en rechts gekeken.. :?
Eugene
Syntax Error..

Post by Eugene »

Johann wrote:Aanrijding met de SD4. Achterbumper stuk en de kabel van de parking support doormidden.. :cry:

Rij achteruit de oprit af en draai de weg op komt er precies gelijktijdig iemand achteruit vanaf de parkeerplaats aan de overkant en draait in tegengestelde richting de weg op.
Ik had nog wel goed links en rechts gekeken.. :?
Balen :(
Image
Wibren V70R
Syntax Error..
Type auto: V70R ex-AWD

Post by Wibren V70R »

Balen Johann :(
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

AArrgghhh.

Dat zijn van die aanrijdingen waar je denkt dat je wel iets aan had kunnen doen, maar je kunt er echt niets aan doen. Als jij stopt rijdt die ander toch door. En hoe je ook kijkt, je ziet vaak niet dat die ander ook daadwerkelijk achteruit rijdt...

Maar goed, balen en de verzekering bellen. Succes.
Autumn Gold Pearl Metallic...
Turbobiker
La Chouffe
La Chouffe

Post by Turbobiker »

Image

Nog een bizar verhaal van een paar weken terug. Op de A2 vanuit Merkelbeek richting Amsterdam zit vlak na Eindhoven een treintje wagens achter elkaar op de linkerbaan. Af en toe gaat het richting de 140, dan weer 110. Na een km of 10 zijn velen uit het treintje het zat en gaan rechts rijden in de gaten. Nu heb ik zicht op de voorste wagen, 3 auto's voor me. Een C5. Die gaten rechts zijn af en toe 300-400m groot, maar C5 gaat niet aan de kant. De wagen daar direct achter zit af en toe op 5cm van de bumper, af en toe op 5m, maar C5 begrijpt de boodschap niet. Bij een gat gaat het gaspedaal er op en wordt er 140 gereden, wat iedereen wel goed vindt en ook net te hard is om even rechts in te halen. Bij het passeren van auto's wordt het gaspedaal weer losgelaten en rijden we 110... . Tot het volgende gat. Nu komt Den Bosch dichtbij. Weer 2 auto's er tussenuit en de snelheid daalt naar 90... . C5 slingert nu ook. Minstens nog een km lang. En wonder, gaat aan de kant!!!

Als ik passeer zie ik de dame op haar fototoestel kijken of ze blijkbaar haar achterligger goed heeft gefotografeerd... .

Ongelofelijk dat je je dus zo zit te ergeren dat je na 15km je bumperklever op de foto wilt zetten en nog ergerlijker gaat rijden daarvoor.

Bij de wegwerkzaamheden voorbij Den Bosch zat ze mij weer achterop (daar reed ze dus meer dan 120...). Heb haar maar uitgebreid op de foto gezet, misschien kan iemand haar nummerbord aan de politie doorgeven? Na de wegwerkzaamheden ging ze weer van het gas, ben er maar rechts voorbij gegaan...
Autumn Gold Pearl Metallic...
Rudy-M
Syntax Error..
Type auto: C70 T5

Post by Rudy-M »

Balen, Johann. Nou maar hopen op een vlotte afhandeling door de verzekering.

Lars, dit soort perikelen schijnen standaard te zijn bij de grotere Franse wagens. Even naar ze seinen resulteert meestal in een remactie of als je ze eenmaal ingehaald heb komen ze op de bumper hangen. Raar volk.
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

Rudy-M wrote:Balen, Johann. Nou maar hopen op een vlotte afhandeling door de verzekering.
Vraag me af of dat zin heeft. schade zal wel ieder voor zich zijn. Bumper deel ongespoten kost 130 ex en het kabeltje 30 ex. Spuiten zal wel iest van 150-200 Euro zijn en dan half uurtje er op zetten zit je krap aan de 500 Euro. Zal ook wel de eigen risico zijn...
BenC70ES
Syntax Error..
Type auto: C70

Post by BenC70ES »

Johann :cry:
Rudy-M
Syntax Error..
Type auto: C70 T5

Post by Rudy-M »

Oja, eigen risico... nog niet eens bij stilgestaan, dan heb het inderdaad geen zin.
fearless
Syntax Error..

Post by fearless »

Topsnelheid van de auto niet kunnen testen. :?

Teller liep net de 260 over toen het gas er weer vanaf moest. :censored: Maar das ook al best vlot. :lol:
Image
Johann
Administrator
Administrator

Post by Johann »

BNE out.. :cry:

Image

Image
FrankS60
Newbie