Want stel nu dat je een niet van echt te onderscheiden racegame thuis hebt (en die zijn er al...) - kun je dan ook een echte boete én rijontzegging krijgen als je daar te hard rijdt?

Moderator: Emiel
Als ik ga schuiven met de letters in deze post van jou dan kom ik tot de volgende zin:haRtV70R wrote:Ik had een topic geopend met 'Hoe lang staan jouw berichten online?' Dat viel al verkeerd en ik kreeg een aanmaning met een waarschuwing voor een ban. Als antwoord stuurde ik een smiley van een dansend banaantje.![]()
Dat, en de text 'Global mod.opeter' onder mijn forumnaam, en later een schietend poppetje in mijn avator was genoeg schijnbaar voor een ban.....
Turbobiker wrote:Als ik ga schuiven met de letters in deze post van jou dan kom ik tot de volgende zin:
Emiel de moderator is een eikel.
...
(dat ik dan nog wat letters over heb is slechts een detail)
Maar je solliciteert hier ook wel heel nadrukkelijk naar een ban![]()
LOLTurbobiker wrote:Als ik ga schuiven met de letters in deze post van jou dan kom ik tot de volgende zin:haRtV70R wrote:Ik had een topic geopend met 'Hoe lang staan jouw berichten online?' Dat viel al verkeerd en ik kreeg een aanmaning met een waarschuwing voor een ban. Als antwoord stuurde ik een smiley van een dansend banaantje.![]()
Dat, en de text 'Global mod.opeter' onder mijn forumnaam, en later een schietend poppetje in mijn avator was genoeg schijnbaar voor een ban.....
Emiel de moderator is een eikel.
...
(dat ik dan nog wat letters over heb is slechts een detail)
Maar je solliciteert hier ook wel heel nadrukkelijk naar een ban![]()