Dat klopt.M a r c wrote:Maar ik heb er ook geen verstand van natuurlijk

Waar van trouwens ??

Moderator: Emiel
Dat klopt.M a r c wrote:Maar ik heb er ook geen verstand van natuurlijk
Vergis je niet, de Seat met dezelfde motor maar een iets dikkere motor heeft al 310pk, zo een Golfje kan tot 270 komen (maar zit dan wel op een grens waar de meeste tuners weg blijven. En dan weegt dat Golfje iets minder en dan is het verschil nog maar erg klein.martijn. wrote:Dat een daklijst op hoge snelheid los ging naast de voorruit.
Dat de motor nog niet fijn loopt,golf V Gti gechipt is gelijkwaardig![]()
![]()
![]()
Joh begin je toch een topic over een Charger of een MustangTurbobiker wrote:Leuke topics in de dop die door de moderatoren op slot worden gegooid... NT is niet meer wat het geweest is...
Johann wrote:Jankdozen..
Ik ben meer geinteresseerd in Agila's...Ratfink wrote:Joh begin je toch een topic over een Charger of een MustangTurbobiker wrote:Leuke topics in de dop die door de moderatoren op slot worden gegooid... NT is niet meer wat het geweest is...
Ik begin er ondertussen al lichtjes aan te wennen...martijn. wrote:Dat ik 6 weken geleden een setje aftermarket heldere knipperlichten heb besteld om van het lelijke oranje af te zijn...
Heb jij ook heldere in bestelling staan?BenC70ES wrote:Ik begin er ondertussen al lichtjes aan te wennen...martijn. wrote:Dat ik 6 weken geleden een setje aftermarket heldere knipperlichten heb besteld om van het lelijke oranje af te zijn...