
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5797
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
KW veerpoot en spruitstukpakkingen stuk... 


Rechterhand Opperbaas..
-
- Syntax Error..
- Posts: 893
- Joined: 02.12.2007, 15:22
- Type auto: C70
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
+ stoeltje en biertjeEmiel wrote:We hadden er een meeting van moeten maken; wij met z'n allen vermakelijk kijken vanaf de kant van de weg hoe de grote baas zijn auto aan het rekreatief parkeren is..![]()

- fearless
- Syntax Error..
- Posts: 1402
- Joined: 23.11.2007, 18:53
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Veerpoot stuk ?? Dat komt toch nooit voor.Emiel wrote:KW veerpoot en spruitstukpakkingen stuk...



Als het nu een achterste schokdemper was kon ik me er wel iets bij voorstellen.


- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5797
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Gadverdamme, rokjesdag in Nijkerkerveen... 


Rechterhand Opperbaas..
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5797
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Achterschokdempers hebben niks te lijden...toch?fearless wrote:Veerpoot stuk ?? Dat komt toch nooit voor.Emiel wrote:KW veerpoot en spruitstukpakkingen stuk...![]()
![]()
![]()
Als het nu een achterste schokdemper was kon ik me er wel iets bij voorstellen.

Olie zal ondertussen wel uit de poot zijn, tikt ook overduidelijk met inveren. Balen.
Iemand nog een T-5+ kopen?

Rechterhand Opperbaas..
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
viewtopic.php?f=1&t=312
Daarom maakt Volvo het tuners momenteel blijkbaar zo moeilijk... Lekker hypocriet.
Daarom maakt Volvo het tuners momenteel blijkbaar zo moeilijk... Lekker hypocriet.
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Turbobiker
- La Chouffe
- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
KW rommel was toch net nieuw? Raar... Veel kan er niet meer aan kapot gaan lijkt mij, dus de volgende koper doet er een erg goede koop aanEmiel wrote:Achterschokdempers hebben niks te lijden...toch?fearless wrote:Veerpoot stuk ?? Dat komt toch nooit voor.Emiel wrote:KW veerpoot en spruitstukpakkingen stuk...![]()
![]()
![]()
Als het nu een achterste schokdemper was kon ik me er wel iets bij voorstellen.![]()
Olie zal ondertussen wel uit de poot zijn, tikt ook overduidelijk met inveren. Balen.
Iemand nog een T-5+ kopen?

Autumn Gold Pearl Metallic...
- JCviggen
- Dwalende...
- Posts: 399
- Joined: 01.02.2008, 19:43
- Type auto: 850 T-5R
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Vandaag een 997 cabrio voor me op de Autobahn die de hele tijd 140 reed links, toen kwam er een 3e baanvak bij en wou ik er even voorbij ging ie volgas weg
Dan heb je natuurlijk de 175 pk auto bij ipv die met 200 pk extra

Dan heb je natuurlijk de 175 pk auto bij ipv die met 200 pk extra

"we like trains" /Angus Young
-
- Administrator
- Posts: 5319
- Joined: 09.06.2006, 19:43
- Type auto: Volvo 850 SC
- Contact:
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Weet niet was die Duitsers hadden vandaag maar heb iets van 400 km Duitsland gedaan en het hele volledige stuk was bagger. Allemaal links plakkers..JCviggen wrote:Vandaag een 997 cabrio voor me op de Autobahn die de hele tijd 140 reed links, toen kwam er een 3e baanvak bij en wou ik er even voorbij ging ie volgas weg![]()
Dan heb je natuurlijk de 175 pk auto bij ipv die met 200 pk extra

-
- Syntax Error..
- Posts: 531
- Joined: 03.12.2007, 20:47
- Type auto: S60 T-5
- Location: roermond
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Dat een daklijst op hoge snelheid los ging naast de voorruit.
En dat ie omgeknakt is, er zit nu een knik in
Ze zitten er net op
Dat de motor nog niet fijn loopt,golf V Gti gechipt is gelijkwaardig
Hij houdt soms zomaar in bij volgas, bij diverse snelheden.
En bij overschakelen 4-5 heeft ie een behoorlijke dip.
Straks effe turbodrukmeter er tussen, kan zijn dat ie net teveel druk opbouwt op de weg tov de rollenbank.
En dat ie omgeknakt is, er zit nu een knik in


Ze zitten er net op

Dat de motor nog niet fijn loopt,golf V Gti gechipt is gelijkwaardig



Hij houdt soms zomaar in bij volgas, bij diverse snelheden.
En bij overschakelen 4-5 heeft ie een behoorlijke dip.
Straks effe turbodrukmeter er tussen, kan zijn dat ie net teveel druk opbouwt op de weg tov de rollenbank.
- Emiel
- Super Moderator
- Posts: 5797
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Dat is 1 van de 1800 verbeterpunten tov de 850...martijn. wrote:Dat een daklijst op hoge snelheid los ging naast de voorruit.
En dat ie omgeknakt is, er zit nu een knik in![]()
![]()
Ze zitten er net op![]()
SD2 had ook zoiets op de autobahn jaren geleden...


Rechterhand Opperbaas..
-
- Administrator
- Posts: 5319
- Joined: 09.06.2006, 19:43
- Type auto: Volvo 850 SC
- Contact:
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Ja dat doen ze..
En als zo'n golf sneller is, snel een golf kopen dan..

En als zo'n golf sneller is, snel een golf kopen dan..

-
- Forum vriend
- Posts: 88
- Joined: 01.01.2008, 15:54
- Type auto: Volvo 850 T-5R
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Zij gerust, deze door Volvo ontwikkelde software gaat veel minder ver dan de gemiddelde Volvo-tuner. Dus een "Polestar-getunede" Volvo rij je toch gewoon nog voorbij. Ze hebben wél een goed verkoopargument met de garantie.... die wordt gewoon voortgezet en daar zullen veel mensen toch wel gevoelig voor zijn.Turbobiker wrote:viewtopic.php?f=1&t=312
Daarom maakt Volvo het tuners momenteel blijkbaar zo moeilijk... Lekker hypocriet.
No introduction necessary...
-
- Forum vriend
- Posts: 88
- Joined: 01.01.2008, 15:54
- Type auto: Volvo 850 T-5R
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Tja... ik roep al jaren dat geeneen rollenbank een wegsituatie 100% kan nabootsen.... de final-touch zul je moeten afstellen in de real-life situatie: de weg. Maar ik heb er ook geen verstand van natuurlijkmartijn. wrote:
Straks effe turbodrukmeter er tussen, kan zijn dat ie net teveel druk opbouwt op de weg tov de rollenbank.

No introduction necessary...