Eigenlijk vraag ik me af of alle actieve forumleden nu van de sponsor een kerstpakketje krijgen?t-5Karel wrote:Ok dan,goedendag allen.Hier spreekt de forumsponsorR o b wrote:Sinds 09:05 geen post meer op dit forum.

Moderator: Emiel
Eigenlijk vraag ik me af of alle actieve forumleden nu van de sponsor een kerstpakketje krijgen?t-5Karel wrote:Ok dan,goedendag allen.Hier spreekt de forumsponsorR o b wrote:Sinds 09:05 geen post meer op dit forum.
Wat stel je voor?Turbobiker wrote:Eigenlijk vraag ik me af of alle actieve forumleden nu van de sponsor een kerstpakketje krijgen?t-5Karel wrote:Ok dan,goedendag allen.Hier spreekt de forumsponsorR o b wrote:Sinds 09:05 geen post meer op dit forum.
oldostofjas wrote:Ik word ineens actief!
+1Dr.Go-Fast wrote:Karel,doe mij maar een runderrollade van een paar kilo...
Mag ook ietse minder zijn hoorkillerbee wrote:+1Dr.Go-Fast wrote:Karel,doe mij maar een runderrollade van een paar kilo...
![]()
Ach, een beetje sponsor verdubbeld de hoevelheid...t-5Karel wrote:Hmm,bescheidenheid op en top hiero
Hoezo, je haalt de doos van zolder zet 'm in elkaar en klaar is SantaEmiel wrote:Kerstbomen...
Pcies,beetje dennegeur er over uit de spuitbus die op het toillet staat en tevens (tip van de week)als deodorant zeer bruikbaar isRatfink wrote:Hoezo, je haalt de doos van zolder zet 'm in elkaar en klaar is SantaEmiel wrote:Kerstbomen...