Bleek een verbastering van "oud wijf" te zijn..Emiel wrote:
Volgens mij werd Wibren al moeder genoemd door je kids een paar weken geleden.
Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Moderator: Emiel
-
Johann
- Administrator

- Posts: 5319
- Joined: 09.06.2006, 19:43
- Type auto: Volvo 850 SC
- Contact:
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
- ruubje
- Syntax Error..
- Posts: 655
- Joined: 22.04.2010, 16:18
- Type auto: Volvo 854 T-5R CY
- Contact:
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Zou die te lang op dat andere form hebben rond gekeken dan?fearless wrote:
Wow. maare is dat wel verf ?? Lijkt ook wel een beetje op Alcantara.
"Alcantara is hip, iedereen heeft het! Laat ik m'n hele auto ook maar doen, een rol is immers goedkoop!"
& meneer Turbofietser...
Lekker op dreef vandaag of nie?
- JCviggen
- Dwalende...
- Posts: 399
- Joined: 01.02.2008, 19:43
- Type auto: 850 T-5R
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Maybach met panne afgesleept zien worden 
"we like trains" /Angus Young
-
Johann
- Administrator

- Posts: 5319
- Joined: 09.06.2006, 19:43
- Type auto: Volvo 850 SC
- Contact:
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Ik blijf mij verbazen over de GearTronic van Volvo...
Ik ben geen automaat fan. Rij nu al een tijdje automaat en nee ik weet het dit is niet zomaar een automaat maar het is wel een automaat...
Bij de Lexus/Toyota/Aisin Warner automaat in de automaat stand ga je rijden en doet het ding z'n ding. Beetje slippen doet ie dan wel in de normale mode maar het is minimaal en ook nog eens boterzacht. Beetje gas bij zet ie gelijk een tandje terug en met een gaspedaal beweging kun je de baak ook redelijk op commando door laten schakelen. De 8 bak van de Lexus wil wel vaak schakelen maar het zit je niet in de weg omdat het ding toch gewoon doet wat je vraagt. In de manuele mode is het feest. Flipper en boem in de volgende versnelling.
Vandaag GearTronic gereden en binnen 10 km toch weer een paar keer van die eigenaardigheden waarvan je denkt of dat nu echt nodig is. Auto was een XC60 D3, 2.4 nog dacht ik. Torretje geeft in aanvang niet helemaal thuis maar dan komt ie met de fohn aanzetten en gaat het lekker. Dit schept dan weer onduidelijkheid bij de GT. Omdat de auto eerst niet gaat ga je je aanpassen en iets meer gas geven en tegen de tijd dat het vermogen er aan zit te komen neem je iets gas terug om het allemaal vloeiend te laten verlopen. Helaas denkt de GT daar anders over en wil nog sprinten maar bedenkt zich dan en gaat abrupt schakelen en dat gaat dus niet vloeiend. Trek je rustig op wil de auto eerst gewoon niet weg en tegen de tijd dat er beweging komt gaat de GT heel netjes zuinig doen dus met alle macht proberen te voorkomen dat de auto in beweging komt. Er zal maar turbodruk komen..
Moet wel zeggen dat de manuele mode mij bij deze auto wel mee viel maar toch strookt het niet met de schakel input. Pook is alweer in de middenstand wanneer de bak gaat schakelen. Dat snelle van de Lexus hoeft niet bij zo'n auto en er mag voor het comfort ook wel iets slip op zitten maar het pookt gewoon niet helemaal lekker.
Ik ben geen automaat fan. Rij nu al een tijdje automaat en nee ik weet het dit is niet zomaar een automaat maar het is wel een automaat...
Bij de Lexus/Toyota/Aisin Warner automaat in de automaat stand ga je rijden en doet het ding z'n ding. Beetje slippen doet ie dan wel in de normale mode maar het is minimaal en ook nog eens boterzacht. Beetje gas bij zet ie gelijk een tandje terug en met een gaspedaal beweging kun je de baak ook redelijk op commando door laten schakelen. De 8 bak van de Lexus wil wel vaak schakelen maar het zit je niet in de weg omdat het ding toch gewoon doet wat je vraagt. In de manuele mode is het feest. Flipper en boem in de volgende versnelling.
Vandaag GearTronic gereden en binnen 10 km toch weer een paar keer van die eigenaardigheden waarvan je denkt of dat nu echt nodig is. Auto was een XC60 D3, 2.4 nog dacht ik. Torretje geeft in aanvang niet helemaal thuis maar dan komt ie met de fohn aanzetten en gaat het lekker. Dit schept dan weer onduidelijkheid bij de GT. Omdat de auto eerst niet gaat ga je je aanpassen en iets meer gas geven en tegen de tijd dat het vermogen er aan zit te komen neem je iets gas terug om het allemaal vloeiend te laten verlopen. Helaas denkt de GT daar anders over en wil nog sprinten maar bedenkt zich dan en gaat abrupt schakelen en dat gaat dus niet vloeiend. Trek je rustig op wil de auto eerst gewoon niet weg en tegen de tijd dat er beweging komt gaat de GT heel netjes zuinig doen dus met alle macht proberen te voorkomen dat de auto in beweging komt. Er zal maar turbodruk komen..
Moet wel zeggen dat de manuele mode mij bij deze auto wel mee viel maar toch strookt het niet met de schakel input. Pook is alweer in de middenstand wanneer de bak gaat schakelen. Dat snelle van de Lexus hoeft niet bij zo'n auto en er mag voor het comfort ook wel iets slip op zitten maar het pookt gewoon niet helemaal lekker.
-
BenC70ES
- Syntax Error..
- Posts: 893
- Joined: 02.12.2007, 15:22
- Type auto: C70
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Ik zou ook zo reageren moesten ze een diesel tegen me aan monteren... 
- Turbobiker
- La Chouffe

- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
@thys: nu weet ik nog steeds niet wie dat was...Turbobiker wrote:Thys wrote:... Ik sprak gisteren een bekende, ...Inderdaad is dat wel beknopte info, ik zou zo niet weten wie dat is...Wibren V70R wrote:Das wel een moeilijke
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Emiel
- Super Moderator

- Posts: 5798
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Vers van de pers;
Het 'kanon van Twente nr.1' staat uitgebrand bij Piet Klerx in Amersfoort.
Het 'kanon van Twente nr.1' staat uitgebrand bij Piet Klerx in Amersfoort.

Rechterhand Opperbaas..
- Eugene
- Syntax Error..
- Posts: 669
- Joined: 24.04.2008, 17:34
- Location: Merkelbeek
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
De ex bordeaux 854 van shutten?Emiel wrote:Vers van de pers;
Het 'kanon van Twente nr.1' staat uitgebrand bij Piet Klerx in Amersfoort.

- Emiel
- Super Moderator

- Posts: 5798
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Yup.Eugene wrote:De ex bordeaux 854 van shutten?Emiel wrote:Vers van de pers;
Het 'kanon van Twente nr.1' staat uitgebrand bij Piet Klerx in Amersfoort.

Rechterhand Opperbaas..
- Ronbroek
- Syntax Error..
- Posts: 1379
- Joined: 11.12.2007, 21:23
- Type auto: Volvo 850 T-5 1994
- Location: Stolluk
- Emiel
- Super Moderator

- Posts: 5798
- Joined: 21.11.2007, 19:08
- Type auto: S60
- Location: Gelderderland
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd

Rechterhand Opperbaas..
- Eugene
- Syntax Error..
- Posts: 669
- Joined: 24.04.2008, 17:34
- Location: Merkelbeek
- Turbobiker
- La Chouffe

- Posts: 3152
- Joined: 22.11.2007, 22:12
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Intercooler werkt dus ook niet 
Autumn Gold Pearl Metallic...
- Eugene
- Syntax Error..
- Posts: 669
- Joined: 24.04.2008, 17:34
- Location: Merkelbeek
Re: Waar heb jij je vandaag aan verbaasd
Interboiler?Turbobiker wrote:Intercooler werkt dus ook niet




