En welk gedeelte begrijp jij dan niet?Emiel wrote:Jup.Turbobiker wrote:OK, die was gemeen.![]()
U spreekt regelmatig in boekdelen...of lettergrepen.
(ik probeer de Big J te kopieren om succesvol te zijn in het leven, maar vind alleen maar onbegrip

Moderator: Emiel
En welk gedeelte begrijp jij dan niet?Emiel wrote:Jup.Turbobiker wrote:OK, die was gemeen.![]()
U spreekt regelmatig in boekdelen...of lettergrepen.
Je lijkt wel de snelste ambtenaar van ons gemeentehuis hieroWibren V70R wrote:Dat ik vandaag onverwacht eerder vrij was van het werk
Maar er moesten wel 1500 man worden afgezegd die een kaartje hadden voor de voorstellingt-5Karel wrote:Je lijkt wel de snelste ambtenaar van ons gemeentehuis hieroWibren V70R wrote:Dat ik vandaag onverwacht eerder vrij was van het werk![]()
De beste man is om 17:00 vrij,maar z,n fiets staat al om 16:45 bij de kroeg![]()
Wat heb je weten te saboteren?Wibren V70R wrote:Dat ik vandaag onverwacht eerder vrij was van het werk
NiksTurbobiker wrote:Wat heb je weten te saboteren?Wibren V70R wrote:Dat ik vandaag onverwacht eerder vrij was van het werk
Gefeliciteerd! hoop voor je dat het net zo mag remmen als mijn aston martins(rip off brembo klauwen)Wibren V70R wrote:Porsche 993 TT remklauwem, blokken en brackets binnen![]()