Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Moderator: Emiel
- Bouke
- Dwalende...
Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd
Gister..
Aan een colonne motorrijders die zwaar irri aan het rijden waren op de A1. Het ergst was dat juist degenen met een hesje (begeleiding voor en achter) veruit het ergst waren!! Bij een tankstation vlak voor me d'r af gaan en vervolgens invoegen op de zelfde "plek" voor mij ofterwijl 120+ over een plek waar mensen rondlopen..
Vuile mislife-crisis-patsers.
Aan een colonne motorrijders die zwaar irri aan het rijden waren op de A1. Het ergst was dat juist degenen met een hesje (begeleiding voor en achter) veruit het ergst waren!! Bij een tankstation vlak voor me d'r af gaan en vervolgens invoegen op de zelfde "plek" voor mij ofterwijl 120+ over een plek waar mensen rondlopen..
Vuile mislife-crisis-patsers.
- Tim N
- Syntax Error..
- Type auto: Zee Germanz r cummin
Dat was een gebaar om gas bij te geven en in te halen....
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
- Bouke
- Dwalende...
Nou dat ging dus echt lastig..
Ze zaten continu een beetje te slingeren en slalommen op de middenlijn eigenlijk(naar de rechterbaan gaan was voor hun een beetje op de middenlijn blijven kutten). Was voor de rest ook best druk en het was zo irri dat ik op een gegeven beetje ben afgezakt (jammer dat je de ogen niet even dicht kan doen af en toe en een dutje kan doen
) en rustig op een zondags tempo doorgeslenterd proberend me niet te irriteren 
Ze zaten continu een beetje te slingeren en slalommen op de middenlijn eigenlijk(naar de rechterbaan gaan was voor hun een beetje op de middenlijn blijven kutten). Was voor de rest ook best druk en het was zo irri dat ik op een gegeven beetje ben afgezakt (jammer dat je de ogen niet even dicht kan doen af en toe en een dutje kan doen

- Tim N
- Syntax Error..
BTW LOL @ Avatar tekst

"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
- Tim N
- Syntax Error..
Dat er nu ook al REPS zijn van ROTTIFORM BLQ's
Kan ik die ook weer van het lijstje schrappen van wannahaves
Kan ik die ook weer van het lijstje schrappen van wannahaves
- Turbobiker
- La Chouffe
2 weekenden achter elkaar op de A28, ter hoogte van Nunspeet: tijdelijk matrixbord met een rood kruis. Wat ze blijkbaar vergeten zijn uit te zetten, want er was geen hond in de buurt aan het werk. Wel 1x een uur in de file gestaan en 1x een half uur.
Respect voor wegwerkers kweek je zo ook niet...
Respect voor wegwerkers kweek je zo ook niet...
Autumn Gold Pearl Metallic...
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
Dat noemen ze toch verkeersregulering? Gaat het te druk worden dan kunnen ze die andere baan er bij in zetten maar dan moet de snelheid wel met de helft omlaag. Echt geniaal die dat bedacht heeft.. 

-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
- Turbobiker
- La Chouffe
Dat hier in aanloop naar de race de Duitse commentaren vooral gingen over de wedstrijd in Hockenheim, dat Alonso daar zijn 'oneerlijke' voorsprong gekregen had...Johann wrote:Alonso.. errug zielig..
Toen Schumacher op die manier 7 titels bij elkaar reed hoorde je daar in Duitsland niemand over...
Ach, dat Alonso niet aan Petrov voorbij komt is te verwachten op dit circuit. En natuurlijk ben je gefrustreerd als je (team) een verkeerde beslissing neemt en je de titel aan je voorbij ziet gaan.
Vooraf was ik niet zo zeker of Vettel de titel verdiende. Veel te veel fouten en blunders en slechts bij vlagen echt goed stuurwerk. Maar dit weekend liet hij zien wel uit het goede hout gesneden te zijn. Goed, met dank aan de beste auto, maar hij deed dan ook precies wat hij moest doen. En Webber deed dat dus niet...
- Tim N
- Syntax Error..
Elk jaar is het kampioenschap o.a. met dank aan de beste auto.
Toch blijft het een erg mooi circuit.
- Turbobiker
- La Chouffe
Had Alonso gewonnen, dan was het dus niet de beste auto geweest die gewonnen had.Tim N wrote:Elk jaar is het kampioenschap o.a. met dank aan de beste auto.
En toen er nog veel getest mocht worden was het ook de coureur die de beste auto ontwikkelde, dat mag ook op de kwaliteit van de rijder geschreven worden, kijk naar Schumacher en ook Alonso. Die factor is nu ook veel kleiner.
- JCviggen
- Dwalende...
- Type auto: 850 T-5R
Turbobiker wrote: Ach, dat Alonso niet aan Petrov voorbij komt is te verwachten op dit circuit.
Klopt, zelfs Hamilton met z'n hoge topsnelheid en nieuwe banden kwam niet aan de andere renault voorbij die op meer dan 40 rondjes oude banden reed...snap niet waarom ze zo'n circuits bouwen eigenlijk.
"we like trains" /Angus Young
- Eugene
- Syntax Error..
+ 1JCviggen wrote:Turbobiker wrote: Ach, dat Alonso niet aan Petrov voorbij komt is te verwachten op dit circuit.
Klopt, zelfs Hamilton met z'n hoge topsnelheid en nieuwe banden kwam niet aan de andere renault voorbij die op meer dan 40 rondjes oude banden reed...snap niet waarom ze zo'n circuits bouwen eigenlijk.

Allemaal mooi om te zien zo, dat circuit en omgeving... maar 1 zo'n race is meer dan genoeg (Monaco). Overige moet gewoon spectacel opleveren.
Enige reden dat deze GP "spannend" was, omdat het de afsluiter van het seizoen was.

- Tim N
- Syntax Error..
vrouwen en stoepranden...