Waar heb jij je vandaag aan verheugd
Moderator: Emiel
- TIMON
- Dwalende...
- Type auto: volvo
Re: Waar heb jij je vandaag aan verheugd
De vette party van Armin in de ziggo.
-
- Administrator
- Type auto: Volvo 850 SC
- Emiel
- Super Moderator
- Type auto: S60
- Emiel
- Super Moderator
Eerste hardlooptocht gedaan door de polder. Gevoelstemperatuur 2 graden boven nul...tering.
Rustig aan begonnen en na 7 kilometer gas gegeven, 52,33 minuten voor de 10km. Zus net binnen het uur en zwager net boven het uur.
Rustig aan begonnen en na 7 kilometer gas gegeven, 52,33 minuten voor de 10km. Zus net binnen het uur en zwager net boven het uur.
Rechterhand Opperbaas..
-
- Forum vriend
- Type auto: Volvo 854 R MT BS
Emiel op de radio
- Emiel
- Super Moderator
- Zippo
- Dwalende...
- Type auto: V70
Goed bezig!!!Emiel wrote:Eerste hardlooptocht gedaan door de polder. Gevoelstemperatuur 2 graden boven nul...tering.
-
- Administrator
Bezoekje Beesd.
Gisteren stonden de foto's van de Polestar S en V60 of Facebook.
Vanmorgen belde de Volvo dealer dat de auto's einde van de dag weer weg zouden zijn. Besloten om dan maar even richting Beesd te rijden.
In het echt is het een mooie auto om te zien maar het heeft eigenlijk weinig kunnen veranderen aan mijn bedenkingen die ik bij deze auto heb.
De bedenkingen waren er al omdat ik de Australische Polestar S60 ook in het echt gezien heb. Had toen ook een beetje een gevoel van het is een iets andere R-design. De kleur doet veel maar kijk je daar doorheen dan valt het allemaal wel mee.
Daarbij viel het mij eerder al op dat de auto op de plaatjes van NextPolestar.com veel mooier op de poten staat dan op andere foto's.
Dat vraagstuk is iig opgelost.
De S60 stond op Pirelli 245/35-20 banden,
Terwijl de V60 op 265/35-20 Michelin Pilot Super Sport banden stond,
In het echt mistaan de wielen met de dikke banden 'm niet maar het is wel kantje boord..
Stoel en stuur zijn mooi,
Stoel geeft hele goede steun.
De console zit of carbon of een carbon print op met een matte afwerking. Is wel leuk. Jammer dat het niet in de deuren terug komt.
Motorruimte was niet veel te zien behalve een Polestar badge en carbon VPB,
Remmen zijn dik. De wielen zijn kwalitatief heel erg mooi. Design valt over te twisten.
Maar dan bekijk je alles iets dichter bij en dan zijn er toch wel een paar dingen die dan tegen staan, helemaal gezien de te verwachten prijs.
De spoilers and splitters,
Op afstand staat het heel mooi. Dichtbij valen de splittertjes mee maar lijken wel een beetje opgeplakt. De afwerking van de spoilers was ronduit slecht. Goedkoop aftermarket spul leek het wel. Waarschijnlijk van glasfiber..
En dan de mooie glimmende pedalen...
Categorie cheap tuning. Net zoals de flippers op het stuurwiel. In tegenstelling tot de metalen flippers van de Lexus zijn ze bij Volvo van plastic. En zo voelen ze ook aan.
Hoort niet in een auto met dergelijk prijskaartje.
Ook kon ik nergens iets vinden van een verstelling voor de Ohlins schokbrekers..
Maar toch zijn het op afstand plaatjes om te zien.
Gisteren stonden de foto's van de Polestar S en V60 of Facebook.
Vanmorgen belde de Volvo dealer dat de auto's einde van de dag weer weg zouden zijn. Besloten om dan maar even richting Beesd te rijden.
In het echt is het een mooie auto om te zien maar het heeft eigenlijk weinig kunnen veranderen aan mijn bedenkingen die ik bij deze auto heb.
De bedenkingen waren er al omdat ik de Australische Polestar S60 ook in het echt gezien heb. Had toen ook een beetje een gevoel van het is een iets andere R-design. De kleur doet veel maar kijk je daar doorheen dan valt het allemaal wel mee.
Daarbij viel het mij eerder al op dat de auto op de plaatjes van NextPolestar.com veel mooier op de poten staat dan op andere foto's.
Dat vraagstuk is iig opgelost.
De S60 stond op Pirelli 245/35-20 banden,
Terwijl de V60 op 265/35-20 Michelin Pilot Super Sport banden stond,
In het echt mistaan de wielen met de dikke banden 'm niet maar het is wel kantje boord..
Stoel en stuur zijn mooi,
Stoel geeft hele goede steun.
De console zit of carbon of een carbon print op met een matte afwerking. Is wel leuk. Jammer dat het niet in de deuren terug komt.
Motorruimte was niet veel te zien behalve een Polestar badge en carbon VPB,
Remmen zijn dik. De wielen zijn kwalitatief heel erg mooi. Design valt over te twisten.
Maar dan bekijk je alles iets dichter bij en dan zijn er toch wel een paar dingen die dan tegen staan, helemaal gezien de te verwachten prijs.
De spoilers and splitters,
Op afstand staat het heel mooi. Dichtbij valen de splittertjes mee maar lijken wel een beetje opgeplakt. De afwerking van de spoilers was ronduit slecht. Goedkoop aftermarket spul leek het wel. Waarschijnlijk van glasfiber..
En dan de mooie glimmende pedalen...
Categorie cheap tuning. Net zoals de flippers op het stuurwiel. In tegenstelling tot de metalen flippers van de Lexus zijn ze bij Volvo van plastic. En zo voelen ze ook aan.
Hoort niet in een auto met dergelijk prijskaartje.
Ook kon ik nergens iets vinden van een verstelling voor de Ohlins schokbrekers..
Maar toch zijn het op afstand plaatjes om te zien.
-
- Syntax Error..
- Type auto: C70
En over een tijdje op je oprit?
-
- Administrator
Ik hoorde vandaag iets over "Eind volgend jaar" ..BenC70ES wrote:tijdje
Waarom dan nu al introduceren??
- Emiel
- Super Moderator
Ze zullen nog moeten kijken hoe ze die Emilips goed kunnen monteren en bij de Karwei lijm moeten halen voor de pedalen.
Geachte mensen van Poolster, ik heb ervaring met het vastzetten van Emilips, bied mij een mooi contract aan en er gaat een wereld voor jullie open...
Geachte mensen van Poolster, ik heb ervaring met het vastzetten van Emilips, bied mij een mooi contract aan en er gaat een wereld voor jullie open...
Rechterhand Opperbaas..
- Zippo
- Dwalende...
- Type auto: V70
Al met al een teleurstelling....
Ik zou voor M3 gaan
Ik zou voor M3 gaan
- Tim N
- Syntax Error..
- Type auto: Zee Germanz r cummin
Wat een verschil die 2cm breder rubber met zelfde wang percentage toch weer maakt
"In zeeze condishions it iz veery eesie to crash...believe me I tried, and it workz!"
-
- Administrator